Nyitólap Küldjön nekünk E-mailt!
 
ÜGYFÉLKAPU

English
TÁMOP
Képezzük együtt munkatársait!
 
Felnőttképzési nyilvántartási szám: 01-0273-04 l
Intézményi akkreditációs lajstromszám: AL-1379  
E-learning
ILIAS Logo
 
 
Próbálja ki tananyagainkat!
Office 365
Ügyiratkezelő rendszer
Az IRMA Ügyiratkezelő Rendszer a mindenkori ügyirat kezelési, irattározási szabályoknak megfelelő, az elektronikus dokumentumkezelést teljes körűen támogató megoldás, amely kimagasló biztonságot nyújt az iratkezelésben és az archiválásában. Kiküszöböli a hibaforrásokat, és megteremti a papírmentes iroda alapjait. Rendelkezik a 24/2006. (IV.29.) BM-IHM-NKÖM rendelet követelményeinek teljesítéséről szóló, Certop által 02-T7872/2006-03598 regisztrációs számon kibocsátott tanúsítvánnyal, mely szerint kibővített formában is eleget tesz a közfeladatot ellátó szerveknél alkalmazható iratkezelési szoftverekkel szemben támasztott követelményeknek.
 
Önkormányzatok, körjegyzőségek, kistérségek illetve kisebb intézmények számára az IRMA Ügyiratkezelő Rendszer használatát ASP szolgáltatás keretében javasoljuk. 
Az ASP szolgáltatás keretében igénybe vett  alkalmazások az  interneten keresztül mindenütt elérhetővé válnak a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználók számára.
 
Az ASP központ az alkalmazás használatáért havi alapon számláz. A havidíj tartalmazza a rendszer és a szerver üzemeltetését, a szükséges napi mentések elvégzését, a rendszer követését, törvényi változások átvezetését, a folyamatos, felhasználói támogatást munkaidőben, valamint a rendszer használati jogát.
 
A havidíjon kívül a szolgáltatás indításakor egyszeri belépési díj költsége merül fel. A belépési díj tartalmazza a beüzemelés költségét, valamint a kezelői és kulcsfelhasználói oktatást (rendszerenként változó, de általában legfeljebb 4-8 óra).
 
Oldal nyomtatása
bezár