Tartalomjegyzék
Bevezetés
A WSH Kft. valamennyi általa forgalmazott számítástechnikai eszköz-rendszer garanciális és garancián túli javítására és karbantartására teljeskörűen képes és jogosult.
Korszerűen felszerelt multivendor szervizünk erős szakmai tudásbázison, szervizmérnökeink szakmaszeretetére alapozva gyors és precíz szolgáltatás nyújtásával hatékony megoldásokat biztosít Partnereink számára.
Szerviz szolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:
- meghibásodott eszközök javítása vagy cseréje,
- hibaelhárítás,
- tervszerű megelőző karbantartások elvégzése,
- rendelkezésreállás,
- üzembe helyezés,
- alkatrész-, kellékanyagellátás,
- üzemeltetés,
- használt eszközök beszerzése.
Garanciális és Garancián túli eszközjavítás
A garancia érvényesítéséhez két követelménynek kell teljesülnie:
- az eszköz meghibásodása bizonyíthatóan a garanciaidőn belül történt,
- a hiba megfelel az adott cég garanciális feltételeinek és a törvényi előírásoknak.
Az a. pontot a WSH által átadott garanciajegy és számla segítségével ellenőrizheti.
Amennyiben ez nem lenne egyértelmű, a gyártók egy része online ellenőrizhetővé teszi a garanciális állapotot.
DELL
https://www.dell.com/support/home/hu/hu/hubsdt1
FUJITSU
https://support.ts.fujitsu.com/IndexWarranty.asp?lng=hu
HP
https://support.hp.com/hu-hu/checkwarranty
LENOVO
https://pcsupport.lenovo.com/hu/hu/warrantylookup#/
Ha az eszköz garanciális:
A gyártók három féle logisztikai módszert alkalmaznak:
- személyes szerviz látogatás,
- futárral beszállítás,
- helyszíni javítás.
Mindhárom esetben megvan a lehetőségük arra, hogy közvetlen a szakszervízzel kerüljenek kapcsolatba.
Ennek az előnyei:
- erősebb kontroll a folyamat felett,
- közvetlen és azonnali kommunikáció a javítás állapotáról, folyamatáról, felmerülő kérdésekről,
- a javított eszköz a lehető leggyorsabban jut vissza felhasználójához.
Garanciális szervizek és elérhetőségük, bejelentési telefonszámok, eljárásrendek:
MÁRKASZERVIZEK, ÁTVEVŐPONTOK, TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK |
NYITVATARTÁS |
ELÉRHETŐSÉGEK |
EGYÉB |
|
---|---|---|---|---|
ACER |
Acer központi ügyfélszolgálata |
munkanapokon 9-17 óráig |
Telefon: |
Garanciaidőn belül. A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról. |
|
EC-CO Kft.
|
hétfő-csütörtök: 9-16 óráig péntek: 9-15 óráig |
Telefon: Fax: Email: Web: Cím: |
Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelése. |
ALCOR |
Expert Zrt. Alcor Digital szerviz |
hétfő-csütörtök: 9-16 óráig péntek: 9-13 óráig |
Telefon: Email: Cím: |
|
APPLE |
Apple ügyfélszolgálat |
|
Telefon: |
Jótállási feltételekről, az alábbi linken talál részletes tájékoztatót: |
|
iStyle |
|
|
Garanciális szerviz ügyintézésre az szervizében van lehetőség: |
ASUS |
Asus központi ügyfélszolgálata |
munkanapokon 9-17 óráig |
Telefon: |
Notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék. A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással az alábbi oldalon keresztül érhető el. |
|
FixDirect Kft. |
hétfő-péntek: 8-17 óráig |
Telefon: Fax: Email: Cím: |
Laptopok, Monitorok, AIOk, Desktopok és minden egyéb Windowsos készülék. |
|
Telemax Gsm Szerviz Kft. (TMX) |
|
Email: Web: |
Tabletek, Telefonok és minden egyéb Androidos készülék. |
BROTHER |
|
Hétfő-Csütörtök: 8-16-ig; Péntek: 8-14-ig; |
Telefon: Fax: Email: Web: Cím: |
|
CANON NYOMTATÓK |
|
|
|
Garanciális és szervizes ügyintézéshez szükséges információk: |
DELL |
Dell Ügyfélszolgálat |
|
Telefon: |
Helyszíni garancia esetén hibás készülékét, ezen a telefonszámon jelentheti le. |
|
C-Szerviz Kft. |
|
Telefon: Cím: |
Szervizgaranciás hibás készülékét ebbe a márkaszervizbe viheti. |
EPSON NYOMTATÓK |
R.A. Trade Kft |
H-Cs 08.00 - 16.30 |
Telefon: Email: Web: Egyéb hibabejelentés, alkatrész rendelés: |
A garanciát TELEFONON vagy E-MAIL-en keresztül is érvényesítheti. A garanciális szervizigény bejelentést követően 1-2 napon belül kiküldjük az előkészített, becsomagolt nyomtatóért a futárt Otthonába vagy az Ön által megadott helyszínre. Javítás után a futár vissza is szállítja Önnek a készüléket. |
FUJITSU |
Fujitsu ügyfélszolgálat |
|
Helpdesk: Ügyfélszolgálat: Fax:
|
A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről itt tájékozódhat: |
HP |
|
|
Telefon: |
Minden modell esetén a HP központi hibabejelentő, legközelebbi szervizpartner kereső. |
LENOVO IDEA |
Lenovo TMX |
|
Telefon: Email: |
Lenovo Notebook és tablet További információ: |
LENOVO THINK |
C-Szerviz Kft. |
|
Telefon: Web: Cím: |
További információ:
|
LG |
Központi Márkaszerviz |
Hétfőtől - péntekig 8:00-18:00 óráig |
Telefon: Web: Cím: |
|
MSI |
|
|
Garanciális szerviz igényét online adatlap kitöltésével tudja lejelenteni. Szervizelt termékkör: Notebookok, All-in-one PC, Nettop PC. A garanciálisan szervizelt készülékekhez a szerviz ingyenes futárt biztosít! |
|
|
Székesfehérvári Szerviz |
H-P 8:00-17.00 |
Telefon: Fax: Email: Cím: |
|
|
Budapesti Szerviz |
H-P 8:00-17.00 |
Telefon: Nyitvatartási időben hívható Email: Cím: |
|
|
Pécsi Képviselet System 5 kft. |
H-Cs 8:00-11:00 14:00-16:30 Péntek: 8:00-15:00 |
Telefon: Fax: Email: Cím: |
|
PACKARD BELL |
Packard Bell ügyfélszolgálata |
munkanapokon 9-17 óráig |
Telefon: |
Hibás készülékét, telefonszámon jelentheti le. A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról. |
SAMSUNG
|
hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap 9 és 16 óra között |
Ingyenesen hívható: |
Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várják hívását: * Általános termékismertetés * Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek * Készülék beállításokkal kapcsolatos információk * Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás * Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról * Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját! "Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid." |
|
SONY VAIO |
Sony VAIO Ügyfélszolgálat |
|
Telefon: |
Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál: |
TOSHIBA |
Atlantis 2009 Számítástechnikai Kft. |
Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00 |
Telefon: Fax: Email: Cím: |
|
XEROX nyomtatók |
|
|
|
Amennyiben a garanciális folyamatban elakadna keresse segítségért a WSH-t.
Ahhoz, hogy a folyamatban segíthessünk kérem töltse le, majd kitöltve küldje el elektronikus levélben az alábbi Excel fájlt:
Ha a hiba jellege garanciális:
- elindítjuk, menedzseljük a folyamatot.
Ha a hiba nem garanciális:
- megkeressük a leggazdaságosabb
- a legkevesebb kellemetlenséggel járó megoldást
- árajánlatot adunk,
- elfogadása után elindítjuk és menedzseljük a folyamatot.
Üzembe helyezés
A vásárolt informatikai eszközök jó részének beüzemelése szaktudást, tapasztalatot igényel. Egyes eszközöknél (pl. laptopok, PC) csak ajánlott a szakszerű beüzemelés, időt, energiát spórolhat, pénzt, biztonságot, funkcionalitást nyerhet. Más eszközöknél (szerverek, hálózati eszközök elengedhetetlen a szakértő installálás, konfigurálás.
A nálunk vásárolt termékeket az előre megbeszélt felhasználói igényekre szabjuk:
- operációs rendszert telepítjük,
- operációs rendszer meghajtó programokat telepítjük, frissítjük,
- operációs rendszert frissítjük,
- BIOS-t, firmware-t frissítjük,
- korábbi adatokat mentjük, visszaállítjuk,
- megszokott munkakörnyezetet újból kialakítjuk,
- programokat telepítjük, frissítjük,
- teszteljük.
A hardver elemeket:
- rendszerbe illesztjük,
- összeszereljük,
- helyszínen installáljuk,
- teszteljük.
A szoftvereket:
- rendszerbe illesztjük,
- installáljuk,
- konfiguráljuk,
- teszteljük.
Üzemeltetés
Karbantartás:
- munkaállomások, szerverek, aktív eszközök belső takarítása, portalanítás,
- billentyűzet, egér, monitor szakszerű tisztítása,
- szoftverek frissítése,
- hardverek tesztelése.
Telefonos, távoli segítségnyújtás:
- informatikai kérdésekre munkaidőben azonnali reagálás,
- távoli támogatás jogtiszta szoftveres megoldással,
- saját monitorán mutathatja be problémáját,
- követheti a feladatmegoldás menetét.
Felhasználói támogatás, tanácsadás:
- infomatikai tudás és tapasztalat megosztása,
- döntéshozatal támogatása,
- racionalizálási ötletek,
- gazdaságossági szempontok.
Szerver üzemeltetés:
- folyamatos, távoli felügyelet,
- frissítés, verziókövetés,
- mentési terv létrehozása, felügyelete, tesztelése,
- erőforrások figyelése, ellenőrzése,
- szerverkörnyezet kialakítása, a lehetőségek optimális használata mellett,
- a szerver folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása.
Az üzemeltetésért személyes informatikai menedzser felel, aki mögött megtalálható a WSH szakember állománya, ügyeleti rendszere, redundanciája.
Kérje egyedi ajánlatunkat, melyet a jelenlegi helyzet felmérése és jövendőbeli terveik megismerése után adunk:
Alkatrész rendelés
Szerteágazó partneri hálózatunkat és tapasztalatunkat ötvözve vállaljuk új és használt alkatrészek beszerzését.
Vállajuk fogyóeszközeinek menedzselését folyamatos ellátást biztosítva.
Használt eszközök
Gyakran a használt eszközök újra használatba vétele a legjobb megoldás:
- megbízható partnerek,
- kiterjesztett garanciális eszközök (akár 30 hónap),
- megbízható szerviz háttér,
- környezetvédelmi szempontok,
- gazdaságosság,
- azonos árkategóriában általában jobb minőség,
- olcsóbb újrahasznosított (refurb) szoftver használatának lehetősége.
Nálunk vásárolt használt eszközeit üzembe helyezve kapja kézhez.
Hibabejelentés
Ahhoz, hogy a folyamatban segíthessünk kérem töltse le, majd kitöltve küldje el elektronikus levélben az alábbi Excel fájlt:
Ha a hiba jellege garanciális:
- elindítjuk, menedzseljük a folyamatot.
Ha a hiba nem garanciális:
- megkeressük a leggazdaságosabb
- a legkevesebb kellemetlenséggel járó megoldást
- árajánlatot adunk,
- elfogadása után elindítjuk és menedzseljük a folyamatot.
Munkatársak
Központi telefonszám: 0613539800
Email: szerviz@wsh.hu
László György
Logisztikai és szerviz igazgató